2010. december 6., hétfő

December 5-6. - Miki-Miki-Mikulás

Ez volt az első találat a gugliban a "mikulás" szóra, úgyhogy ezt kapjátok tőlem a mai nap örömére. Élvezzétek!

December 5.

Új csoport érkezett hozzánk. Az új csoporttal új - errefelé nem megszokott - embertípusok. Például egy fiatal ember. Sőt fiatal nő. Sőt fiatal fekete bőrű nő... Najó inkább kislány, mint nő. De legalább fiatal. Kábé öt éves...

Egyébként ez nemcsak azért meglepő fordulat, mert még a szálloda közelében sem láttunk eddig hatvan évnél fiatalabb turistát, hanem azért is, mert elvileg a szállodába nem is jöhetnek tizenhat évnél fiatalabb vendégek... Ne kérdezzétek miért, fogalmam sincs. De ezt írták a Highland Heritage szóróanyagában. Lehet, hogy azért mert a rosszcsont gyerekek megzavarnák a mámikák meg pápikák pihenését...

A következő embertípus, akivel eddig nem volt szerencsém errefelé találkozni: a Pamela Andersont megszégyenítő gumicsöcsökkel felturbózott MILF. Illetve a barátnője, aki szintén MILF, ellenben gumicsöcsök helyett csak a hatalmas kampós orra domborodik és hófehérre vakolt feje miatt úgy néz ki mint egy boszorkány. Egy MILF boszorkány. A 21. század legjobb mesehőse lehetne... Frankón megrémültünk tőle, amikor először megláttuk.

Dálután ismét meglepő fordulat. Ruth már-már ijesztően kedves volt velem. A szokásos teafőző körutamon találkoztam vele a konyhában, amikor is köszönt nekem. KÖSZÖNT. Már ez hatalmas erőfeszítést jelenthetett számára. Olyasfajtát, amire nagyon-nagyon ritkán képes... De ez nem volt elég neki. Megkérdezte hogy vagyok. Ennél a pontnál már azt hittem álmodok. Mondtam kösz jól. És ezután a csúcspont: "Máté, nincs nagyon hideg a szobádban?". ??? Ezt a kérdést már nem tudtam hova tenni... Később Ferivel megfejtettük a talányt. Mivel mi rohadt rosszindulatú szemétládák vagyunk, csak két lehetséges okot találtunk, hogy mért kérdezgetett tőlem Ruth ilyeneket: A) Ki akarta szedni belőlem a féltve őrzött titkomat, hogy egy hősugárzót rejtegetek a szobámban, B) Azt próbálta jelezni, hogy ha nincs hideg a szobámban, akkor ott is lophatnám a napot, ahelyett, hogy a konyhában rontom a levegőt. Ki tudja? Még az is lehet, hogy tényleg csak kedves akart lenni. De mivel -ahogy említettem - egy rohadt rosszindulatú szemétláda vagyok - ezt el sem tudom képzelni.

Este a vacsora és az étterem rendberakása után gondoltunk egyet a srácokkal és olyat tettünk, mint még soha. Leültünk az étteremben az egyik asztalhoz. Iszonyatosan furcsa érzés volt abból a szemszögből szemlélődni. De amikor megszoktuk ezt az iszonyatosan furcsa érzést, fantasztikusan bele tudtuk élni magunkat a vendégek helyzetébe. Így mikor Attila megérkezett, eljátszhattuk neki (a pincérnek) az elképzelhető legrosszabb vendégtípust. Az összes hülyeséget, amit eddig a vendégektől hallottunk, miközben felszolgáltunk nekik, sűrítve küldtük bele az arcába. Nagyon király játék volt.

December 6.

Miki-Miki-Mikuláááás!

Mikor reggel felkeltem és a szép tiszta cipőmben lófasz sem volt, úgy éreztem, hogy ez az a pont, amikor elvesztem a hitem a Mikulás létezésében mindörökre. Bea próbált nyugtatni, hogy biztos csak késik, mert ide a világ végére nagyon hosszú az út és Rudolf is fázik meg ilyenek. Akkor nem gondoltam volna, hogy igaza lesz. De amikor lementem ebédelni a staff-roomba, meglepve tapasztaltam, hogy mégiscsak ideért a Mikulás és mindenkinek a helyére elhelyezett egy csokit meg egy virgácsot. Nem is akármilyen virgácsot: szép aranyszínűt. És ezek után még a fizetésemet is megkaptam (hétfő lévén), úgyhogy egy rossz szavam sem lehet. Később Bea azt is elárulta, hogy a Miki igazából csokimikit akart hozni, de ezek a buta skótok nem csokimikiznek, úgyhogy maradt a Mikis csoki. De sebaj, fincsi Mikis csoki volt.

A Miki-nap szépségét csak egy dolog tudta kicsit beárnyékolni (eddig). Mégpedig Alex ismételt túlbuzgósága. A szőrszálhasogatás olyan szintjére sikerült feltornáznia magát, hogy azt már tanítani kéne. Szerencsére nekem csak annyit tudott kitalálni, hogy az egyik szobában a tükröt töröljem át még egyszer mert egy kicsit piszkos. Az a helyzet, hogy az én szobáim olyan szépen vannak kitakarítva, hogy csak ennyire futotta neki (már nem mintha fényezni akarnám magam...). De a lényeg, hogy nem mindenki járt olyan jól, mint én. Gudjonnak például minden szobába vissza kellett mennie letörölni a port bizonyos részeken. 

Ezután mindenki kapott személyre szabott extra feladatokat, hogy nehogy már időben végezzünk. Kis porszívózgatás, kis közvécé takarítás, ilyenek. Alex, Alex nem leszünk így jóban... Bár azért igazán hálás vagyok, hogy ő Daniela munkáját is ellenőrzi és ha kell (márpedig mindig kell) megcsináltatja vele még egyszer, amit szarul csinált. Ezt valamiért Brian nem szokta megtenni.

Ez a helyzet idáig. Remélem otthon is megadta mindenkinek a Mikulás ami jár...

5 megjegyzés:

  1. Macókám nem tudom mennyire vagy tisztán a MILF jelentésével, de az aki ronda az nem MILF hanem MIDLF. Ez most találtam ki, de szerintem találó! Ha rájössz mi az várom válaszod.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hi Muxi!

    Anya szeretett volna Neked küldeni jó kis képeket mindenféle kis ribikről, akik piros fehér fehérneműben illegetik-billegetik magukat, így Mikulásnak álcázva magukat, de az a helyzet, hogy sajnos csak a szerző adhat hozzá képeket a blogodhoz, vagyis Te. Így az egyetlen módja, hogy megnézd mit akartunk küldeni az, hogy a most következő linket szépen bemásolod fölülre, íme: http://tolemneked.lapunk.hu/tarhely/tolemneked/kepek/mikulasok.jpg
    Bocs a körülményeskedésért. Még valami kis blikkfangos kísérő szövegen is tömprengtünk, de nem túl sok minden jutott az eszünkbe, úh. nem is tudom, hogy mit írjak most ide. Valami olyasmit, hogy elindultak Hozzád a Mikulányok, várd meg őket szépen ahelyett, hogy azzal a szétcsapott narkós állattal pajtiznál. (Akinek még a körme is retkes.)

    UI: @Donát a D sztem. don't lesz.

    VálaszTörlés
  4. @Macó, @Donát, @Ákos, please, please, please, avassatok be engem is! Nem szeretnék csekélyértelmű medvebocs maradni. Szóval tessék kifejteni nekem is, hogy mit is jelent pontosan a MILF illetve a MIDLF. Nagyfiúk és nagylányok számára készült oldalon már láttam a MILF kifejezést, s van ugyan egy tippem, ami a hites feleség anyukájára utal, de higgyétek el nem tudom a pontos jelentést, sőt lehet, hogy rajtam kívűl más is van ezzel így... Lehet, hogy mindenki tudja, csak én nem? :o(
    No jó, még egy kicsit tovább alázom magam, amúgy szőkén: lécci, lécci, lécci... :o)

    VálaszTörlés
  5. Donát
    Ezek a nők abszolúte MILF-ek, mert a korukhoz képest jól néznek ki. Az más kérdés, hogy az én tetszésemet nem nyerték el... Hiába öltözködnek úgy, mint a tizenöt évesek.

    Ákos+Anya
    Köszönöm a Mikulányokat! Igazán jól esett.

    Apa
    A MILF pont az, amit a nagyfiús-nagylányos oldalakon lehet látni. A "Mother(s) I('d) like to fuck" mondat rövidítése.

    Találtam egy szépen megfogalmazott mondatot a jelentésére:
    "olyan nő aki már anya,de a férfiak így is szexuálisan vonzónak találják..."

    Érdemes még tudni:
    "A MILF szó eredete egy dalszöveg, melyet Jim Morrison, a The Doors együttes frontembere írt. A szám, melyben elhangzik a "this is the end" és ebben Morrison a következőket mondja :

    "Father! Yes my son? I wanna kill you!
    Mother! I wanna fuck you!"

    Ezen kívül úgy tudom, hogy az Amerikai pite című film kapcsán vált elterjedtté ez a kifejezés, Stifler mamája kapcsán.

    Remélem kielégítő választ adtam:)

    Ezt régebben Földes László (HoBo) is elsütögette koncerteken."

    VálaszTörlés