2011. július 10., vasárnap

Július 8-10. - Egy határon túl

Július 8.


Este Billy volt a haknis. Tudjátok, az egyetlen fickó, aki valóban szórakoztató. De most nem ez a lényeg, hanem az, hogy kisebb beszélgetésbe is elegyedtem vele és kiderült, hogy van hat kölke. Négy nőtől. Ebből kettő volt a felesége... Mindez csak azért érdekes, mert Beáék szerint nekem is ez lesz a jövőm. Egyszerűen nem értem mért gondolják így...


Egyébként ez lett volna az a nap, amikor új kolleginánk megérkezik Lengyelországból, de sajnos a gépe késett, így várnunk kellett rá még egy napot.


Emlékeztek még arra, amikor egy vendég megkérdezte tőlem, hogy milyen az időjárás Lengyelországban, mert valamiért úgy érezte, hogy én lengyel vagyok? Ez most megismétlődött. Csak most a magyarországi időjárásra volt kíváncsi valaki. De nem tőlem érdeklődött, hanem Lenkától. És ez a valaki nem volt más, mint Ruth... Hogy mindenki értse: Ruth, a menedzser, megkérdezte a szlovák alkalmazottját, Lenkát, hogy milyen az időjárás náluk otthon Magyarországon... Komment kell? Azt hiszem nem...


Este vacsora. Álltunk sorban az étterem bejáratánál, hogy fogadjuk a vendégeket. Jött egy hölgycsoport, akik közül az egyik odament Guryhez és megsimogatta a pofiját. Van ez így. Időnként megesik. De most még tudták fokozni. A simogatós néni egyik barátnéja féltékeny lett a szeretetteljes testi kontaktusra, ezért úgy döntött, hogy rálicitál. A célpont, ki más lett volna, mint én... Egy jó nagy öreg néni ölelést kaptam... Hát mit mondhatnék? Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megb*sszák...


Július 9.


Megérkezett új kolleginánk, Sabina. Egyelőre túl sokat nem mutatott magából. Benézett a kajáldába, illedelmesen bemutatkozott, majd lelépett. Elsőre mindenkinek ijesztőek vagyunk..


Délután elmentünk ping-pongozni a srácokkal a sportközpontba. Jó móka volt. Az meg még jobb móka volt, hogy ping-pong után bepofátlankodtunk a teniszpályára is... Történelmi pillanat: életemben először teniszeztem. Vagy legalábbis valami ahhoz hasonló dolgot műveltem. Mindenesetre, akármi is volt, élveztem... Meg is beszéltem Attilával, hogy jövünk majd még. Aztán irány Wimbledon!


Nagyon vártam az estét. Bingo Night Alexszal. Várható volt, hogy valami baromkodással fogja ismét emelni az est fényét. Végül a már jól bevált női paróka és szoknya kombó viselésével adott egy löketet a bulinak.


Egy ókonzervatív őskövület bácsi mélységesen ki is akadt. Többek között nekem is panaszkodott, hogy ez mennyire undorító. És egyáltalán nem vicces, hogy egy nőnek öltözött férfi szórakoztatja a vendégeket. Aztán látványosan el is hagyta a bárt. Illedelmesen jó éjszakát kívántam neki... Azt hiszem panaszt fog tenni Briannek. Mondjuk az tény, hogy ezután Alex visszavehetett volna egy kicsit, mivel mégiscsak idős vendégek szórakoztatásáról volt szó, akiknek az ingerküszöbe nem biztos, hogy feltétlenül elbír ennyit. De nem vett vissza. Így később mások arcán is megjelent némi megrökönyödés.


Ezek után számomra is kicsit rossz szájízzel végződött a buli, mert a műsor mellett a Bingoból befolyt pénz elosztását is kicsit sajátos módon intézte a mi drága Alexszunk, minek eredményeként Gury húsz fonttal lett gazdagabb a Bingo jegyek eladása és némi bárban való segédkezés után és én mint szórakoztató egység ugyanennyit kaptam, a többit pedig eltette magának. Amikor mondtam neki, hogy itt nem ez a rendszer, ő csak megvonta a vállát, hogy nála ez a rendszer és különben is ő többet szórakoztatta a népet, mint én. Azt már csak zárójelbe jegyzem meg, hogy ez igaz is, de csak azért, mert ő úgy elhúzta a műsorát, hogy nekem gyakorlatilag csak arra maradt időm, hogy végigrohanjak a kérdéseken, és még így is egy csomóan leléptek szunyálni a műsorom előtt, mert késő volt.


És az a vicc az egészben, hogy tudtam, hogy ha ezt elmesélném Briannek, feltehetően Alex jönne ki rosszul a történetből, de mégsem teszem, mert még így is ezerszer szívesebben dolgozok együtt ezzel a pöccsel, mint Ruth-szal...


Július 10.


Több vendég is panaszkodott Briannek az előző esti műsor miatt. Egyrészt a transzvesztita show miatt, másrészt mert Alex száját rendszeresen elhagyta a "Jesus" illetve a "bloody" szó, amit nem mindenki vett jó néven. Briannek - aki nem kicsit volt felháborodva - be is kellett számolnom az eseményekről... Lehet, hogy Alex így is megüti a bokáját. Pedig a pénzosztást nem is említettem Briannek.


Mindent összevetve én is úgy gondolom, hogy ha Alex idős embereket szórakoztat, jobban oda kéne figyelnie arra a határra ameddig elmehet. Most ezt a határt egyértelműen túllépte és még velem is kicseszett... Nem jól van ez így... Kíváncsi vagyok lesz-e folytatása ennek a történetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése