2010. október 4., hétfő

Október 2-4.

Október 2.

Átköltöztem az új szobámba. Hatalmas alapterület, egy fűtőtest. Az is csak akkor kapcsolódik be 20percre ha megnyomok rajta egy gombot. Ergo ha este lefekszem viszonylag kellemes 15 fokban reggelre maximum 10 fok lesz. De legalább nemcsak hideg, hanem mocskos is volt amikor a cuccaimat odavittem. Így a délutáni pihenőidőm nagy részét a saját szobám takarításával töltöttem.
 A kilátás viszont egész szép. Pont a tengerre nézne, ha nem takarná el az a fránya szálloda.

A kollégák szerint a lehető legrosszabb szobát kaptam az összes közül, úgyhogy elhatároztam, hogy majd beszélek Briannel, hátha megengedi, hogy átköltözzek egy másikba. Merthogy van még egy, ami üres és klasszisokkal jobb az enyémnél. Például a fürdőszobában rendes nyomással jön a víz, ami ugyebár a popsimosáshoz elengedhetetlen. Sőt ha már itt tartunk, azt hiszem ott még bidé is van. Ebben nem vagyok biztos, de  most nem fogom lecsekkolni, mert fel kéne állnom hozzá.

Scottish Night

Minden turnus végefelé megtartják ezt a rendezvényt, ami abból áll, hogy a vendégek illetve mi dolgozók idióta skótkockás papírcsákót viselünk a vacsora ideje alatt, ami leginkább a Burger Kinges koronához hasonlítható. Brian felveszi a szexi skótszoknyáját a vendégek fogadásához. Míg megtelik az étterem, egy szintén skótszoknyát hordó fickó teljes erővel, vöröslő fejjel fújja a skótdudát, aminek - ahogy hál' Istennek testközelből megtapasztalhattam - botrányos, fülsiketítő hangja van. Nem gondoltam volna, hogy ez élőben ilyen borzasztó. Pedig az.

A vacsorán tipikus skót ételeket szolgáltunk fel. Sikerült elcsennem egy adag haggist, ami szerintem semmiben sem különbözik a jóféle magyar hurkától.

Vacsi után a vendégek átvonultak a bárba, ahol állítólag két lányka néptáncolt, Brian pedig vicceskedett. Teával itatta őket whisky helyett vagy valami ilyesmi. És biztos mindenki nagyon vidám volt. De én nem voltam ekkor már jelen, mert egyrészt a tököm tele volt a skót duda hangjával, meg a vendégekkel, meg amúgy mindennel, úgyhogy inkább elmentem sörözni pár sráccal. Az első skóciában elfogyasztott söröm volt ez. Igaz hogy egy indiai étterem, indiai söre volt (ami egyébként Cobra névre hallgatott), dehát valahol el kell kezdeni. Állítólag ez az egyetlen Lager sör amit itt inni lehet, merthogy a skótoknál az Ale sokkal elterjedtebb. Majd ha megyünk rendes pubba (keddre van tervbe véve), kipróbálom azt is...

Október 3.

Sejtésem beigazolódott. Olyan hidegre ébredtem, hogy épp csak a leheletem nem látszott. Végülis nem volt kellemetlen élmény, amikor kiléptem a szabadra és éreztem, hogy ott melegebb van...
Első dolgom volt, hogy megmondjam Briannek: költözök. Azt mondta, tudja hogy az enyém a legszarabb szoba, úgyhogy költözzek nyugodtan. Kösz.

Végül nem maradt időm átcuccolni ezen a napon, egyrészt mert az éttermet kétszer kellett felporszívóznom (az első menettel nem volt Brian megelégedve), másrészt kitalálták a srácok, hogy menjünk el focizni a helyi sportcentrumba... Mondjuk dög fáradt voltam és ugyebár focizni sem nagyon tudok, de meg kellett tennem a csapatért. De nem volt gáz, volt rajtam kívül még valaki, aki úgy focizott mint egy lány: egy lány...

Este még zombistyle-ban lerendeztük a vacsorát, aztán szunya.

Október 4. - My first strip day

Strip day a legrosszabb fajta day. Egyik turnus reggel távozik, a másik este érkezik, a kettő között pedig nekünk mindent ki kell nyalnunk csillivillire, plusz a szobákban ki kell cserélnünk mindent (kivéve persze a takaróhuzatot).

Kezdés 5:30kor. Csomagok lehordása a földszintre, reggeliztetés, étterem teljes kitakarítása, összes terítő cseréje, szobák kiürítése, szobák kitakarítása, ágyneműk felhúzása, ágyazás, kávé-tea készlet bekészítése, törülközők cseréje, wc papír, szappan, miegymás... A 10 szobámmal délután 3ra sikerült végeznem, úgy hogy reggel fél 9kor kezdtem. Egyszerűen fantasztikus volt. Természetesen én voltam a leglassabb, de azért azt megjegyzem, hogy a többieknek, akik - ahogy már említettem - szinte mind párban vannak, segítettek a barátnőik/barátaik a csészék bekészítésében, hogy hamarabb tudjanak végezni. Most már értem mért párosodik itt mindenki...

A nap eseményeit csak idáig tudom mesélni, mert megérkeztünk a jelenbe... Azt tudom, hogy ma este érkezik az új csoport, ami az előző heti száztizenvalahány főhöz képest, csak hatvanvalahányból fog állni, de gondolom fog ma még történni velem egy s más. Új csoport érkezése, új feladatok meg mittudomén. szóval majd még mesélek.

Ja ééés még valami.

PÁLYÁZAT
Mindazon pályázók jelentkezését várom, akik tudnak értelmes megoldási javaslatot nyújtani a fő problémámra. A fő problémám nem más, mint a helyi mosdók használata. Nem tudom elképzelni se, hogy tudnám normálisan használni azokat a mosdókat, amikben két csap van (az egyikből kurva hideg, a másikból pedig kurva forró víz folyik). Most akkor leégessem a kezem, vagy lefagyasszam? És ha langyos vizet szeretnék? Használjam a zuhanyt a kézmosáshoz? Segítsetek! Várom a kommenteket!

2 megjegyzés:

  1. No akkor mi is pályázunk. Tudod, ahogyan a keresgélős játékban szokás... Meleg, meleg, meleg; hideg, hideg, hideg; laaangyooos. :o) Szóval idézd emlékezetedbe Juli mama nyársapáti tanyáját. Na, kapisgálod már? Ha nem, akkor segítek. Hogyan is csinált ő a kút hideg vizéből és a sparhelten melegített forróvízből használható hőmérsékletű folyadékot? hát egy edényben (lavórban) összeöntötte. Na most vagy van dugó azon a q.va mosdón, s akkor nosza tessék bedugni, vagy kerítened kell egy lavórt... A la Scotland in the twentyoneth century. Is it cool? Is it enough for today? Reméljük sikerül! Pussz Anya & Apa

    VálaszTörlés
  2. Hmm, nem rossz. Dugóm sajna nincs, lavórt meg egyelőre nem merek csórni a konyhából, de ha lesz pénzem majd veszek egyet:)

    VálaszTörlés