2010. október 23., szombat

Október 20-23.

Újra itt vagyok. Pár napja már nem irkáltam, úgyhogy most pótlok. Az az igazság, hogy eljutottam már arra a pontra, hogy a napok nem sokban különböznek egymástól. Munka-alvás-munka, munka-alvás-munka, munka-alvás-munka és néha egy-egy szabadnap. De azért időnként történnek érdekes dolgok munka közben is (alvás közben kevésbé, leszámítva azt, hogy néha felébredek a hidegre és olyankor bekapcsolom a fűtést, hogy húsz percig ne fázzak).

Képzeljétek, tiszta Norbi Update életformát tolok mióta itt vagyok. Rendszeresen mozgok (munka közben), naponta kétszer eszek, ráadásul a vacsora minden este szigorúan este hét előtt van. Ennek következményeként, minden fölösleges hájcit ledobtam magamról. Egyszóval szexibb vagyok, mint valaha.

Valószínűleg ezt láthatta meg ma rajtam az egyik öreglány, aki reggeli után felajánlotta, hogy szívesen hazavinne, hogy otthon takarítsak nála... Nem akartam neki mondani, hogy ha ilyen ajánlatokra vágytam volna, akkor nem jöttem volna ilyen messzire. Csak beültem volna a Gerbaud-ba és rendeltem volna egy krémest...

Úgy érzem Brian egyre többet szívat engem... Valamelyik nap újra kellett terítenem az asztalokat, mert szerinte úgy néztek ki mintha helikopterről dobáltam volna szét az evőeszközöket.
Később meg azt mondta, hogy gyógyszert kéne szednem a memóriazavaraimra. Jó-jó, párszor elfelejtem, hogy melyik szobába kell plusz párnákat bedobni meg ilyenek, de azért nem kell engem bántani.

Mondjuk tegnapelőtt a strip-dayen én is elég mérges voltam magamra, amikor elfelejtettem egy szobát kitakarítani és amikor már azt hittem már végeztem, még vissza kellett mennem megcsinálni. És pont a legjobb szoba maradt ki. A heti szaros.

Azért heti szaros, mert a drága párocska, aki benne lakott minden nap szartengerben hagyta ott nekem a WC-t. Egyszerűen imádtam őket. De sebaj, ezen a napon a WC egész tiszta volt... A padlón kenték szét a kakit!

Egyébként erről - az egyébként angol - csoportról általánosságban is el lehetett mondani, hogy nem tudják kulturáltan használni a fürdőszobát. WC-t lehúzni luxus, WC kefét megragadni luxus, mosdóból leöblíteni a fogkrémmaradékot luxus... De azért a törölközőjüket cseréljem le minden nap, mi? Pff

Élveztem, hogy miután távoztak - a strip-dayen -, majdnem 14 órát dolgoztam a szokásos 8-10 helyett...

Szóval az angolok szarni nem tudnak kulturáltan az Írek meg enni. Már meséltem ugyan az Ír vendégekről, de most újabb tapasztalatokat szereztem velük kapcsolatban. Az angol vénségek után ugyanis Írek érkeztek.
Továbbra is jellemző rájuk, hogy az ételt inkább a földre pakolják, mint a gyomrukba, de most megfigyelhettem még pár jellegzetességet az étteremben tanúsított viselkedésükről. Egyrészt, alapból hatszor annyi gyümölcslével kell készülni reggelinél, amikor Írek vannak, mint általában. De nekik még ez sem elég. Elfogyott a zsúrkocsimról az összes gyümölcslé, mire egy néni kétségbeesve kérdezte, hogy van e még. Mondtam, persze. "Narancs, grapefruit, paradicsom. Mit parancsol?" "Almát." "Akkor menj a tescoba és vegyél bazdmeg!"-gondoltam, majd egy illedelmes mosoly kíséretében közöltem, hogy az sajnos nincs (soha nem is volt). Végül megelégedett a naranccsal.

Egy másik asztalnál egy másik néni kért Porrdige-t (azt hiszem az a zabkása akar lenni, mindenesetre iszonyúan undorító étel, de mindenki azt tolja), meg persze narancslevet és miközben pakoltam elé a kaját, ő még lopkodott a kocsimról még vagy kétféle másik kaját (azt hiszem müzlit meg gyümölcsöt). És az a vicc, hogy ezt reggel csak előételnek kapják. Ezután még tolják a bacont, a tojást meg miegymást.

Ezután a reggeli után nagyon nehéz volt őszintének látszó mosolyt erőltetnem az arcomra... De legalább ezek a fürdőszobát civilizált ember módjára használták, így a szobatakarítás könnyen (értsd szarmentesen) zajlott.
De azért vacsoránál még bennem lehetett a reggeli düh, amikor egy néninek véletlenül az ölébe löttyintettem a levest. De most már sokkal ügyesebb voltam, mint a múltkori esetnél, mert a jó forró levesből a kezemre most egy csepp sem ment. A kezem így nem égett le, a néni meg ki tudja mosni a nadrágját. Ennyi. Mondjuk ezután az eset után, úgy elhúzódott a néni, amikor a főételt tettem le elé, hogy majd leesett a székről. Pedig főételt még sosem borítottam senki ölébe. Meg különben is, mekkora a valószínűsége, hogy pont ugyanarra az emberre szórom rá a fincsi husit, aki már levest kapott az ölébe? Nincs igazam?

Egyébként kajadobálásban Gudjon a mester. Két napja egy pástétomot hajított az asztal helyett a vendég mellé, a padlóra. Tegnap meg egy főétel repült ki a kezéből... Ma kell a desszertnek következnie.

Valamelyik nap Brian rám bízta azt a megtisztelő feladatot, hogy hívjam be az embereket az étterembe, mert vacsoraidő van. Én hívtam is őket serényen. Csak véletlenül nem vacsorára, hanem ebédre. Aztán gyorsan helyesbítettem, de már késő volt. Egy csapat öregember, meg Brian csúnyán kiröhögtek. Mondjuk nem értem mért. Kaja-kaja, nem mindegy hogy hívom? Azért kicsit ciki volt...

Tegnap néztem a TV-ben a Leggyengébb láncszemet. Nem tudom mennyire emlékeztek rá, de nálunk is ment egy darabig, de aztán csúnyán megbukott. Nade nem is ez a lényeg, hanem az, hogy az angol kiadásban is tökéletesen hozza a műsorvezetőhölgy a frigid kurva szerepkört, és elköszönéskor ugyanúgy kacsint, mint nálunk annak idején Máté Kriszta. Jójó, ez a nő sohasem lesz olyan tenyérbemászó és irritáló, mint Máté Kriszta volt, de próbálkozik. 
Mindezt csak azért írtam le, mert elgondolkodtam, hogy egy ilyen műsor esetében vajon mi szerepelhet a licenszben? "A műsorvezetőnek mindenképp egy középkorú irritáló nőszemélynek kell lennie. A műsorvezetőnek kötelező baszogatnia a vendégeket. A műsorvezetőnek tilos mosolyogni. A műsorvezetőnek minden adás végén a bal szemével kacsintani kell". Én ezt csak így tudom elképzelni...








3 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy ezt a BBC-n láttad-e, mert egyszer én ott láttam, és az sokkal durvább volt, mint Máté Kriszta. Jó hogy nem szarjancsizta le a játékosokat, szídta a munkájukat a ruhájukat, mindent. (Volt felirat is, úh. tényleg így volt.)
    Ezt a linket találtam a minap: http://www.eurosol-potato.hu/content/receptek/recept_index.htm szerintem eladhatók skótnak is.
    Üdv: csingi

    VálaszTörlés
  2. Hoi én szoktam nézni néha a BBC-set és az a nő tényleg eléggé osztja az embereket, volt aki nyilatkozta, hogy mázli, hogy kiesett, mert így nem kellett beszélgetnie, ja és a minap Budapestet kellett kitalálni.

    VálaszTörlés
  3. Asszem a BBC-n láttam ja. Jójó, hát gecizett a nő rendesen, de engem akkor is sokkal jobban irritált a Máté Kriszta.

    Ezentúl mindig megnézem, ha tehetem, ha szerintetek is ennyire jó:)

    Kösz Csingi a linket. Ezeket a recepteket szerintem valami skóciából hazatelepült fazon állította össze.

    VálaszTörlés