2010. október 30., szombat

Egy hónap

Tegnap volt kereken egy hónapja, hogy megérkeztem Obanbe...

Ebben az egy hónapban kitakarítottam körülbelül 270 szobát, 306 WC-t, ugyanennyi mosdót, 243 kádat, 54 zuhanyzót. Felszolgáltam 27 reggelinél és 25 vacsoránál és majd mindegyik előkészületeiben és az utánuk való takarításban is részt vettem. Túl vagyok 5 strip-dayen (holnap lesz a hatodik, ráadásul ma éjszakába nyúlóan karácsonyi dekorációt fogunk készíteni, mert a vendégek számára elkezdődik a karácsony).
Kaptam eddig összesen 15 font borravalót. Túl vagyok életem első 7 snooker meccsén. Mondjuk nyerni eddig csak akkor sikerült, ha saját magam ellen játszottam.

Ez idő alatt 13 blogbejegyzést kaptatok tőlem. Ez a tizennegyedik. Remélem van még valakinek türelme olvasni...

Összességében ez a hónap nekem egész gyorsan eltelt. Ha sokat dolgozik az ember, kevés ideje van figyelni az idő múlását, és észre sem veszi, hogy máris eltelt egy nap. Aztán egy másik. És így tovább. Remélem az idő továbbra sem fog belassulni, mert már nagyon várom a januárt, amikor hazalátogatok.

***

És mi történt az előző bejegyzésem óta? Nem sok. De tegnap például az egyik bácsi, amikor vacsorára érkezett, rám mosolygott és megnyalta az ajkait. Azt hiszem a vendégek szeretnek. De könyörgöm, mért így?

Egyébként a bácsi körülbelül így nézett ki:



1 megjegyzés:

  1. jaj szegény Macóka :) szeretik a husid a vén trotyik?! azér vigyázz a popsidra a kedveméért:)

    VálaszTörlés